fuck that strikketøy.

okeiokeiokei, jeg skal forklare den grusomme overskriften....

U see, I bought some GARN and STRIKKEPINNER (str. 4 hvis noen lurte...) today. I walked happily down the street (chanting along to Justin Bieber's - Baby ofc), unaware of the pain I was soon to suffer. I was going to STRIKKE again, for the first time in 4 years! Last time, I started on a scarf, but it all went terribly wrong. I didn't finish the fucking scarf. I didn't because I screwed up so many times that I started to cry. And believe me, I cried. I cried for several days, and at last I didn't have any tears left. And because of that particular incident, I currently suffer a lack of confidence when it comes to STRIKKING.
GryffindorsQue Sera Sera

Jessss, og det som skjedde da dere... Jeg kommer hjem med friskt mot, aner fred og ingen fare, og setter meg ned for å strikke:)) åååh det gikk så fint. Det gikk såååå FINT. Nesten for godt til å være sant! Jeg hadde strikket et par meter (hmm. skal vi siiii, 6 rader..? det skal nemlig bli en hals som jeg kan gå skiing med, så 6 rader er jo en del!!) og så finner jeg ut at jeg HADDE GJORT ALT FEIL. Hele greia hadde snurret og tvinnet seg opp (vanskelig å forklare) og jeg måtte dra ut alle maskene!!! ÅÅÅ, jeg ville legge meg ned å hyyyylgråte, men jeg svelget smerten og prøvde å holde tilbake tårene som piplet frem i øyekroken. Jeg startet på nytt - ungdom med friskt mot! Nå hadde jeg strikket 4 rader (jeg hadde nesten kommet like langt som jeg var i stad!) .
i cant be impossible, i exist. - бабасиBeauty in Everything - Photography
Jeg snur mesterverket for å ta en nærmere kikk, og hva ser jeg???!!!!! Jeg har strikket feil IGJEN. Ja, jeg begynte å strikke på vranga midt inni der. Ikke vet jeg hvordan jeg fikk det til, men det gjorde jeg ihvertfall!!!! Og hvordan går det nå??? Nei jeg har strikket 2 rader igjen, men jeg tror ikke jeg tør å strikke mer.. Si meg, hvor mye smerte skal et ungt hjerte bære?? 
▼ ▼ ▼: Some cute owls and a mini carrot bunny.
greiiiht, prøver å glemme mine faila strikkeprosjekter. det nyeste prosjektet mitt er........ BURN BABY BURN MY ROOM. Jeg lover dere, det er PARTYFAKTOR 10! Dere kan se resultatet her!!

hvor stemning er ikke det???!!! det er skikkelig kozy + at jeg er bittelittegranne mørkredd (bare pitteminilittegrann!) også ønsket jeg meg egentlig sånn mikke mus til å sette rett inn i stikkontakten (som lyser om natta) men det fikk jeg ikke til jul... Jeg husker jeg hadde det når jeg var liten!! Det er faktisk litt rart, jeg er mørkredd inne, men ikke ute! 0 stress ute i skogen og sånn, serr!! Da bare synger jeg den her av full hals: Lisa Børud - Jeg Ække Redd.

Men joa, skakke overdrrrrive her, ække KJEMPEredd for mørket inne heller, men bare littegrann.. nok til at du blir smågal og tar sats for å hoppe opp i senga di når du skal legge deg (sånn at ikke monsterne under senga rekker å strekke ut labben før du har kommet deg oppi loppekassa). Eller faktisk! Jeg trodde alltid det var slanger under senga! hahahahaa!!! slanger. wtf. 
mindagiskrift -ikke for å skryte eller no, men jeg har klappet en slange!! <3 <3 <3 <3

og dere, når vi er inne på det... barndomsminner og sånn.. noen som husker det her???
20090208200213Tumblr_kridcrz3c61qzjq63o1_400_large
husker dere??? man så inn i den, og så rettet man den opp mot lyset, og så fikk man se sånne lysbilder inni!!! GOOD TIMES.

Og en ting til, kom på det for noen dager siden, den her:

sånn spray som tar ut floker, og lukter himmelsk. men jeg vil ikke ha med glitter iiiiiiii!!!! I don't want to look like a frickin sparkling bitch. JEG VIL HA DENNE:

miiii:)

men se her, er ikke dette verdens mest fantastiske tegning (bortsett fra DJ ILDER)
Tumblr_ld5h07fali1qb6t6wo1_500_large<3

gosh. vet det er mange som prøver å se ut som bieber, men denne her var jo bare SØTEST.

hvis jeg ikke får justin skal jeg ihvertfall ha han søtisen der!!!! aaaaw<3<3<3<3<3

skal prøve å legge meg litt tidligere enn i går!!!!

goodnight goodnight, the cat is out of sight.
goodnight goodnight, turn off the light. 
goodnight goodnight, dont wanna miss the flight.
goodnight goodnight, someday you'll find mr. right.

det var mitt lille natta-poem:D blir plutselig veldig kreativ når jeg skal sove, så natta-poems har det blitt mange av ja!!

ANNIIEEMALPainting Paradise

xoxo
-Semmi

2 leoparder

wild

28.des.2010 kl.18:49

HAHAHA lykke til med strikkingen XP you're gonna need it :P:P

emzi

28.des.2010 kl.23:21

ja, vet du hva som skjedde ellerrrr??? i fucked up. again. jeg har faktisk begynt å få litt rutine på å ta opp masker. det går nesten like fort som strikkingen selv.. så her sitter jeg da, med blødende hender (det er faktisk sant, they hurt like *%$@ !!!) men jeg har brukt opp ett garnnøste :D :D :D ETT GARNNØSTE!!! :D<3<3 trodde aldri jeg skulle komme så langt!:)) men tror jeg blir ferdig i morgen, hele pointet var jo å ha en varm hals som jeg kunne gå på ski med, og jeg drar to the mountains i morgen... peace in! <3

Skriv en ny kommentar

chicksyparty

chicksyparty

16, Øystre Slidre

4 jenter som blogger. heftig shit du ikke kan forstå. (inkludert justin bieber) WE PARTY HARD. nuff said. peace in<3